nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 När jag tänker på det har jag faktist ett spöke i min gamla Latrax-båt... Spöket brukar sätta rodret i hopplösa positioner vid de mest olämpliga tillfällen... Fast det värsta är att spöket slukar energi från batteriet... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 En använd kondom i toaletten.... *host* en peaceflagga som ser ut som en sån där homosexuellflagga fast det inte är det.. hatar alla som tar fel B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Det sa mina föräldrar oxå. *host* Kul att folk tror på freden.... Jag har en yxa uppsatt på väggen, bredvid en 35 cms dolk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 min lillebrorsa .:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Nu kom jag på nåt vansinnigt sjukt som hände mig när jag var liten... Jag tog fram en sparbössa i metall, öppnade den och där inne låg......... ....spänningen stiger........några 10-kronor indränkta i tuggummi... <_< Idiotiskt är bara förnamnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 min lillebrorsa .:lol: Näää... stackare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jag har hittat en 5-lapp i min spargris (jag menar det inte en 50 lapp utan en 5-lapp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Det skulle vara kul att hitta en SPARGRIS i spargrisen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 haha.. ungefär som dom där ryska dockorna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jaa, mängder av spargrisar... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 lol också en tusen lapp i varje spargris Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Man skulle bli rik om det var så o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.