Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 jo, mitt kylskåp har slut på mat, men varje gång ja fyller på (har gjort d 3 gånger nu) så står d endå att ja måste fylla på! hjälp! min sim håller på att svälta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 När man fyller på kommer en gubbe med mat hem till dig så du får öppna dörren och hälsa på han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Fattar du segt eller? ja sa att ja gjort d 3 gånger! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 fylla på mat????? :huh: jag tror att du har for lite pengar men om det är på sims2 :huh: :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larven1 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 köp nytt kylskåp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milla1077 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Hej! Det kan vara så att du har för lite pengar eller så har en bugg hänt. Prova starta om spelet eller köp ett nytt kylskåp. Om du ska köpa mat så är det bästa (enligt mig) att åka till city och handla mat där som du sedan stoppar i kylen, eller så ringer du budet.. Hoppas det funkar för dig Kram :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 tack! /RedSnake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg