Gäst Eminem4Life Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Du Behöver inte göra Zeros Uppdrag För att Klara Hela spelet men om du vill ha 100% så måste du klara dom :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Jag använder "spräng-fordon-fusket" :P . Fast du kanske inte kör med fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Tog mig 3 dagar att klara :P men nu är det lätt. Synd bara att datorn blev ominstallerad och allt försvann :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 det är ju svin lätt på datorn ju :gitarr: på PS2 är det däremot svårare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
inter3 Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 det är ju svin lätt på datorn ju :gitarr: på PS2 är det däremot svårare. Låt Mig tillägga att Zeros Uppdrag ej är svårt på Ps2 :P har klart det ur enkelt som helst :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 det är ju svin lätt på datorn ju :gitarr: på PS2 är det däremot svårare. Låt Mig tillägga att Zeros Uppdrag ej är svårt på Ps2 :P har klart det ur enkelt som helst :) En del Är bra, Men andra Inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 det första e svårt på ps2 när man ska skjuta ner alla små plan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sarz Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 det är ju svin lätt på datorn ju :gitarr: på PS2 är det däremot svårare. Låt Mig tillägga att Zeros Uppdrag ej är svårt på Ps2 :P har klart det ur enkelt som helst :) En del Är bra, Men andra Inte. Det e ju hur j*vla lätt som helst på ps2 xd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg