Ska se den på helgen efter premieren, orkar inte köa för en film, ändå om jag har höga förväntningar!!
Star Wars
säger bara en sak sista star wars sista star wars
det måste man se det är en klassiker som går i graven efter denna film
skulle (har jag hört)göras en tv-serie också om star wars ska utspela sig mellan 3 och 4 och avsnitten skulle vara 100minuter långa :gitarr:
Då skulle det bli ganska onödigt, måste jag säga..;)
detta är min lykligaste dagen i mitt liv efter mycket möda (30 min på bussen o en timme i kö) så har JAG fått tag på 2 blijetter till episod 3 helt gratis ! de delades ut hos GT/expressen i GBG, Sthlm o malmö, allt man gjorde var att klippa ut 3 speciella annonser o traska dit ida kl 3.... inte nog med att de var gratis, de är till smygPREMIÄREN den 18:e maj..... :P :D
Onsdag 18 Maj kl 23.59. SF Filmstaden i Lund. Rad 1, plats 55,56.
Premiären, åka in med morsan på natten B) Yes.
ok, för mej är det filmstaden gbg, kl 21.00, onummererat.....
det var rena turen att jag fick 3 artiklar, farsan höll precis på att göra en brasa med lördagens tidning, men jag hann stoppa honom i sista stund.... tur att man slapp köa i flera dygn, fick du köa nåt mjölkis ?
↗ till inläggetdetta är min lykligaste dagen i mitt liv efter mycket möda (30 min på bussen o en timme i kö) så har JAG fått tag på 2 blijetter till episod 3 helt gratis ! de delades ut hos GT/expressen i GBG, Sthlm o malmö, allt man gjorde var att klippa ut 3 speciella annonser o traska dit ida kl 3.... inte nog med att de var gratis, de är till smygPREMIÄREN den 18:e maj..... :P :D
Jag köade men fick tyvärr inte tag i nåra biljetter :(
Är det så lång kö så att det inte finns några biljetter kvar? :huh:
Shit!Jag hörde på radio att dom har redan börjat köa för SW Ep III
dom har köat i mer än en vecka i de största städerna.
guggo, jepp. två timmar i ösregn.
↗ till inläggetdetta är min lykligaste dagen i mitt liv efter mycket möda (30 min på bussen o en timme i kö) så har JAG fått tag på 2 blijetter till episod 3 helt gratis ! de delades ut hos GT/expressen i GBG, Sthlm o malmö, allt man gjorde var att klippa ut 3 speciella annonser o traska dit ida kl 3.... inte nog med att de var gratis, de är till smygPREMIÄREN den 18:e maj..... :P :D
stackars dej.... då kanske vi såg varandra i kön :)
mellan mjölk: jag köade bara i 1h 30 min i en bekväm trappuppgång :P
käften? ^_^
Göteborgare båda två?
På onsdag smäller det, 23.59.. Ahh längtar redan :)
Har biljetter! :D
..till fredagens visning.. :|
jag köa ui 9timmar i uppsala och levde upp till mina kompisar förväntningar (det var jag som tog åt mig uppgiften att kööa åt dom) inte Premiären men det blev
19 maj 18:00 spegeln Rad:9 Stolsnr:203 pris 95 klockan 18:00 HÖ
Ska köpa biljeter till helgen
Inatt var det dags då, ja B)
Åhh! Bara 8 och en halv timme kvar nu! Måste springa iväg och köpa läsk och godis snart så man har något att äta på :P
Har sett fram emot den här filmen länge nu och inatt kommer den.
hoppas den blir bra iallafall
Men orka kolla på den mitt i natten och när den är typ 2 tim lång..
skall snart prommenera iväg till bussen......... funderar på att avslöja slutet när jag har sett den..... (skoja bara :P)
tror inte man vågar läsa nått me star wars efter idag! Alla små smygfisare kommer ju berätta hur slutet kommer bli :o