dragon pokemon trainer su Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Hur får man tag på bagon jag har aldrig lyckats hitta honom!!! ps...om ni letar efter en hemsida med guider och annat gå in på http://www.serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cloud_strife Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag tror du måste klara elite four för att få honom och sen flyga till stevens hus så ligger han där... detta tror jag att min kompis gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag tror du måste klara elite four för att få honom och sen flyga till stevens hus så ligger han där... detta tror jag att min kompis gjorde. jag har inte hittat honom! jag hitar bara en beldum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Det är lätt att veta var han är men det är inte lätta att hitta honom! Gå bara till Meteor falls och leta i några minuter så har du tur och hittar honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Den är lättast att hitta på ett speciellt ställe. Åk upp för vattenfallet och leta dig in till en grottöpning. Innanför den ska det finnas en mindre grotta med lite land först, sen lite vatten och sen mer land. På andra sidan finns ett TM tror jag. Men hursomhelst så är Bagon vanligast i denna grotta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kungen_ Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jag har letat där skitlänge nu men jag hittar ingen Bagon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Ja den är rätt ovanlig att se där. Men visst går det att fånga den där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Jepp, TM 02 Dragon Claw finns där. Den är lättast att hitta på ett speciellt ställe. Åk upp för vattenfallet och leta dig in till en grottöpning. Innanför den ska det finnas en mindre grotta med lite land först, sen lite vatten och sen mer land. På andra sidan finns ett TM tror jag. Men hursomhelst så är Bagon vanligast i denna grotta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Men en mode flytta tråden till "Pokémon"! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 * flyttar till GBA: underforum Pokémon, snacka vidare där ni * Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Jag har letat där skitlänge nu men jag hittar ingen Bagon! vet du ingeting kungen? i det rummet som kallas " dragon-room" där är Bagon en av dom vanligaste pokemonen som man hittar, det är 50% chans att hitta den, 70%chans för att hitta hanar 30% chans för honor :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Men en mode flytta tråden till "Pokémon"! Gör inte 2 inlägg i rad,så du vet det tills nästa gång ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg