Hoppa till innehåll

BAGON!!!!

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hur får man tag på bagon jag har aldrig lyckats hitta honom!!!

ps...om ni letar efter en hemsida med guider och annat gå in på http://www.serebii.net

Jo,när du kommer in i Meteor Falls så ska du leta tills du hittar ett vattenfall(så du måste ha klarat sista gymmet,men inte ligan),och simma uppför.Där hittar du en ingång som är lite större än vanliga,och när du går in så är det 2-3 steg land,sedan lite vatten och sedan lite land,som redan har sagts.På land kan du bara hitta Bagon och några få Golbat,så det är bara att ha tålamod,dom är på mellan Lv.15 och Lv.30.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ett tips till alla pokemon fans serebii.net är en bra hemsida det fins pokedex till alla pkmn spel och whalktrogh och allt där e 100% sant.

och det var hjälp av den sidan jag fick bagon och chimeco och rayquassa och jiglipuff och klara team magma

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

ett tips till alla pokemon fans serebii.net är en bra hemsida det fins pokedex till alla pkmn spel och whalktrogh och allt där e 100% sant.

och det var hjälp av den sidan jag fick bagon och chimeco och rayquassa och jiglipuff och klara team magma

Skriv det i din signatur,förresten back to topic

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Wish_Maker

Men då blir det ju §3.4 - Inga länkar i signaturen

För

ett tips till alla pokemon fans ---->>>>serebii.net<<<<---- är en bra hemsida det fins pokedex till alla pkmn spel och whalktrogh och allt där e 100% sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...