Arcanum Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (redigerat) Är på ön med den stora möllan. Var hittar man seglet till sin båt? Har varit i alla hus och pratat med alla personer, men hittar lik förbannat inte något segel...! <_< Hjälp mig! :( Redigerat 6 November 2004 av Arcanum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Det finns en gubbe i ett stånd under cafeet. Han har en blå rock. Han säljer dig ett segel för 80 ruupies. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Men vad måste jag göra för att han ska sälja det till mig då? Han bara slänger iväg mig när jag pratar med honom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 du står på fel ställe, gå på framsidan av hans "affär" så kommer han och pratar med dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
melle Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 du kanske var i foto afären Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Kickan har rätt om hur du ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Nu e det fixat. Och hur blir man av med den stora bossen i Dragon Roost Island ? Vet inte hur man ska göra, händer inget när man slår på honom... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 menar du Gohma eld skorpionen? Isåfall så ska du ta din Grappling Hook och skjuta dej upp till drakens svans som hänger ner från taket och svinga dej fram och tillbaks ovanför bossen och hoppa sedan ner och taket ramlar ner på bossen och den förlorar en del av sitt skal gör så till den inte har nåt skal kvar och sedan ska du smälla till den i ögat när den kommer fram till dej tills den dör så har du klarat bossen! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 9 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 det gick utmärkt bra.. nu är jag i trädet, och ska få bort fiender från det stora trädet som lever.. men hur gör man här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 gör kullerbyttor mot trädet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg