Zeem Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Hej... Jag har funderat väldigt länge på vilken 3 mobil som jag ska köpa. Jag vill veta innan jag köper någon mobil vilken 3 mobil som har bäst videokamera. Jag har också funderat över att 32mg är lite när man håller på med mp3 och film,och det är det enda dåliga med lg mobilerna(att det inte går att stoppa in minneskort). Men vilken av alla 3 mobiler har den bästa videokameran?Vilken har bäst video-uppspelning? Och snälla svara inte att gå in på tre.se det har jag gjort flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jag vill gärna ha lite tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Fråg nån butik som säljer 3g mobiler Jag är ingen expert men skulle nog säga att sonyericssons inte är så dumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Hej... Jag har funderat väldigt länge på vilken 3 mobil som jag ska köpa. Jag vill veta innan jag köper någon mobil vilken 3 mobil som har bäst videokamera. Jag har också funderat över att 32mg är lite när man håller på med mp3 och film,och det är det enda dåliga med lg mobilerna(att det inte går att stoppa in minneskort). Men vilken av alla 3 mobiler har den bästa videokameran?Vilken har bäst video-uppspelning? Och snälla svara inte att gå in på tre.se det har jag gjort flera gånger. 32mb räcker inte långt till en mp3 spelare. Ca 8-10 låtar. Gör så istället att du väntar på SonyEricsson V800 en ny 3G telefon som släpps denna veckan av Vodafone. De lär ha något erbjudande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cooser Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Vill du ha Mp3-spelare så kan du alltid köpa Z1010 och en massa Minneskort, jag vet dessvärre inte hur mycket plats dom har eller hur mycket dom kostar. Men Z1010 har även allt annat som kan krävas av en 3mobil. Mitt råd skulle vara Z1010, ett annat råd är att du kollar in på "pricerunner"s hemsida och frågar där, dom kan nämnligen sina saker där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.