Gäst NightShade Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Är Tony Hawk´s Underground 2 bra?om det är som 1:an e det bra för mig men om det är lika lätt och kort som 1:an så e det inte lika bra...=/ Om någon av er har spelet/spelat kan ni säga vad ni tycker om spelet... Hoppas jag får många svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Är Tony Hawk´s Underground 2 bra?om det är som 1:an e det bra för mig men om det är lika lätt och kort som 1:an så e det inte lika bra...=/ Om någon av er har spelet/spelat kan ni säga vad ni tycker om spelet... Hoppas jag får många svar :) Hört att det är bättre än ettan eller var det sämre hmm :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Jag tror det är bra, fast en kompis som köpte det hade varvat det på typ 2 timmar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Då är det väl för lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Låter inte speciellt sannolikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 det är nog lätt då ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 det tar ett tag att varva spelet det är svårare än 1:an och roligare och det är svårare uppdrag man ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Men om man varvar det på 2 timmar så är det väll lätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Spelet var helt undet förväntningarna :( , alltså köp inte SPELET! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Det verkar grymt,jag ska nog köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Det är nog bättre men det låter kort på två timmar!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 DET E S**T´köp ej!! Det va ingen order bara ett förslag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg