purjo Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Min kompis har det han säger att man kan köra rullstol på det stämmer det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne-2 Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 (redigerat) asså det finns ju 2 st olika Modes? Old och new.. Old är mycket lättare än det där man åker runt. New är defenetivt svårare man måste ju göra alla uppdrag hitta alla gubbar m.m för att klara spelet så jag tror inte att han klara det på 2 timmar... isånnafall så fuskar han... Och om man har Nätadapter som jag har så är det dubbelt så roligt :). MEN då ska man ha Bredband... går med modem med men vänta dig inte lite lagg.. Ja, man kan åka rullstol med en speciell Secret gubbe eller gäst tror jag det var. Redigerat 25 Januari 2005 av Danne-2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Spelet är bra men för kort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 2h är inte omöjligt alls då jag klarade det på 4 första gången :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg