naess1991 Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 (redigerat) Har spelat OCH varvat Halo 2 och jag ljuger faktiskt inte har spelat spelet på franska men i menyerna stod det på Engelska.Det är faktiskt ganska kort ettan var svårare och längre :( :( :( Redigerat 6 November 2004 av naess1991
naess1991 Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Skrivet 6 November 2004 Men multyplayer varar hur länge som helst
Autobahn Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 (redigerat) Har spelat OCH varvat Halo 2 och jag ljuger faktiskt inte har spelat spelet på franska men i menyerna stod det på Engelska.Det är faktiskt ganska kort ettan var svårare och längre :( :( :( Bara idiot*r laddar ner spel :angry: Och faktist vill jag inte veta om de är lätt/svårt innan jag ens testat de <_< Men nu vet jag de, tack så mycke Redigerat 6 November 2004 av Orzen
wuurds Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Det är roligt och rätt långt !!. Bra spelbarhet.. bra grafik.. svårt om man väljer SVÅRT .. har prov spelat det hos en kompis !!!..
Piickles Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 tycker inte heller att man ska ladda ner spel till TV-spel.... själv tycker jag det e kul att sitta i skolan och dagdrömma tills det kommer ut :P
X-Player Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 (Orzen @ 06/11-2004 19:17:40) Har spelat OCH varvat Halo 2 och jag ljuger faktiskt inte har spelat spelet på franska men i menyerna stod det på Engelska.Det är faktiskt ganska kort ettan var svårare och längre :( :( :( Bara idiot*r laddar ner spel :angry: Och faktist vill jag inte veta om de är lätt/svårt innan jag ens testat de <_< Men nu vet jag de, tack så mycke Egentligen hade du inte behövt läsa...
LuddE Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Man tjänar ju på att ladda ner det! Men olagligt e det ju!
Light Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Man tjänar ju på att ladda ner det! Men olagligt e det ju! Har du sett filmen om hur dom arbetat på bungie ? (antagligen inte)
PaulMcCartney Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 Har spelat OCH varvat Halo 2 och jag ljuger faktiskt inte har spelat spelet på franska men i menyerna stod det på Engelska.Det är faktiskt ganska kort ettan var svårare och längre :( :( :( Har du kört på lättaste svårigheysgraden eller i så fall NOOB!!!!!!!Har klartat Halo 1 på heroic och alla banor utan dom tre sista på legedaric. Lite noobigt! men jag köpte Xbox i september
Rekommendera inlägg