naess1991 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (redigerat) Har spelat OCH varvat Halo 2 och jag ljuger faktiskt inte har spelat spelet på franska men i menyerna stod det på Engelska.Det är faktiskt ganska kort ettan var svårare och längre :( :( :( Redigerat 6 November 2004 av naess1991 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naess1991 Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Men multyplayer varar hur länge som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Har du laddat ner Halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (redigerat) Har spelat OCH varvat Halo 2 och jag ljuger faktiskt inte har spelat spelet på franska men i menyerna stod det på Engelska.Det är faktiskt ganska kort ettan var svårare och längre :( :( :( Bara idiot*r laddar ner spel :angry: Och faktist vill jag inte veta om de är lätt/svårt innan jag ens testat de <_< Men nu vet jag de, tack så mycke Redigerat 6 November 2004 av Orzen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Det är roligt och rätt långt !!. Bra spelbarhet.. bra grafik.. svårt om man väljer SVÅRT .. har prov spelat det hos en kompis !!!.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 tycker inte heller att man ska ladda ner spel till TV-spel.... själv tycker jag det e kul att sitta i skolan och dagdrömma tills det kommer ut :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (Orzen @ 06/11-2004 19:17:40) Har spelat OCH varvat Halo 2 och jag ljuger faktiskt inte har spelat spelet på franska men i menyerna stod det på Engelska.Det är faktiskt ganska kort ettan var svårare och längre :( :( :( Bara idiot*r laddar ner spel :angry: Och faktist vill jag inte veta om de är lätt/svårt innan jag ens testat de <_< Men nu vet jag de, tack så mycke Egentligen hade du inte behövt läsa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Man tjänar ju på att ladda ner det! Men olagligt e det ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Man tjänar ju på att ladda ner det! Men olagligt e det ju! Har du sett filmen om hur dom arbetat på bungie ? (antagligen inte) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 j*vla dler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PaulMcCartney Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Har spelat OCH varvat Halo 2 och jag ljuger faktiskt inte har spelat spelet på franska men i menyerna stod det på Engelska.Det är faktiskt ganska kort ettan var svårare och längre :( :( :( Har du kört på lättaste svårigheysgraden eller i så fall NOOB!!!!!!!Har klartat Halo 1 på heroic och alla banor utan dom tre sista på legedaric. Lite noobigt! men jag köpte Xbox i september Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 §1.3, §1.22 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg