Slasktratt Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Dom nyaste Mac datorerna är bättre än dom PC:arna från -00 och -01 och -02. Mac klarar väl spel lika bra som PC om man har en bra Mac. Det finns skit Mackar oxå, ingeting för mig. Lirar Battlefield på Mac. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 finns det på mac bryckar inte kålla för jag har en ganska dålig mac G-4 bara typ 400 mgz :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Aha, Imac skall det vara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 eller en g5 a haha :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Croon Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Grizzly päron har du battlefield på Mac :1_o: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 skriver bla bla bla Dom nyaste Mac datorerna är bättre än dom PC:arna från -00 och -01 och -02. Mac klarar väl spel lika bra som PC om man har en bra Mac. Det finns skit Mackar oxå, ingeting för mig. Lirar Battlefield på Mac. realcs_2 skriver mac suger helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 varför du realcs_2 dom är ju snabar och bätre i grafik och så alla som gör filmer arbetar oftast på mac och mac har ganska många spel nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 var i sverige kan man köpa macspel? jag hittar bara amerikanska sidor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 webbhallen.se trorsidanva så :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 mac är sämst klart. håller inte me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 (redigerat) på alla spel står det och jag citerar TILL MAC FUNGARAR INTA DETTA SPEL FÖR ATT DEN ÄR SEG!!!!!!!!! :P ps jag hittade bara 20 spel till mac så den suger inte den är bara seg,knäpp,cp, :wacko: och DÅLIG!!! :angry: Redigerat 15 Februari 2004 av Bigbrother Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg