MASTER MODE Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 pc äger ut mac på allt!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 ja totalt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 på alla spel står det och jag citerar TILL MAC FUNGARAR INTA DETTA SPEL FÖR ATT DEN ÄR SEG!!!!!!!!! :P ps jag hittade bara 20 spel till mac så den suger inte den är bara seg,knäpp,cp, :wacko: och DÅLIG!!! :angry: www.aspyr.comdet finns många fler än 20 spel, här finns blandannat spel till mac: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 nu börjar det likna spam eller, och jag vet jättemånga bra sidor till macspel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jag hittar på apple-shop i Örkeljunga men tyvärr ingen hemsida.. Jag har varit där ett fler tal gånger och slösat pengar på UNDERBARA mac spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 mac verkar ju ha lika grymma spel som på pc! jag hade helt fel förut...sry... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 det gör inget, bara gött att få lite fler macgillare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 hehe, jag kommer nog inte att köpa mac (jag fick min xp för nån månad sen bara) och jag gillar ju mest dataspel inte att göra bilder och sånt, men jag har alltid trott att mac var en seg föråldrad skitmaskin som nästan ingen har nu för tiden... men nu vet jag vad den igentligen e! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 De som inte gillar Mac hör inte hemma i Macintosh forumet! Så alla som kommer och skriver: Mac är skit. Ska bort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Så ska det låta! Mac är bra, jag garanterar! Jag hälsar till alla de som tycker att Mac suger, kan allt gå och slänga sig i väggen. PC är inte bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Might o Skywalker förstår... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Might o Skywalker förstår... :) glöm inte ullbergan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg