Slasktratt Skrivet 30 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 (Skywalker @ 30/04-2004 14:58:57) Might o Skywalker förstår... :) glöm inte ullbergan Ok! Den snubben också! Ni som inte gillar Mac kan dra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 det finns väldigt väldigt många idioter på det här forumet som tycker mac är dåligt det enda roliga spelet till pc är farcry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) finns det på mac bryckar inte kålla för jag har en ganska dålig mac G-4 bara typ 0,33 ghz Redigerat 6 Juni 2004 av ullbergan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 De som tycker att Mac e dåligt har oftast inte ens testat de nyaste datorerna.. Det tycker jag e skrot! Jag har både windows xp och Mac G4 (1,2 Ghz) och jag sitter hellre vid G4:an än vid PCn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Dom nyaste Mac datorerna är bättre än dom PC:arna från -00 och -01 och -02. Mac klarar väl spel lika bra som PC om man har en bra Mac. Det finns skit Mackar oxå, ingeting för mig. Lirar Battlefield på Mac. ingen MAC är bättre en PC Muahahahahaha ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Donald Duck har ingen aningom vad en G5 är och/eller har någonsin testat en mac. För annars skulle det inte komma ut lögner ur hans mun. Jag har faktiskt haft en mac som sög rätt hårt. från -92, OS 7.2.1, Hela 500 mb hårddisk. Världens "bästa" dator. Jag tycker inte min G4 är så dålig. Däremot så suger mitt bredband rätt hårt. 2 Mb delat på 213 lägenheter. Skitbra om man surfar klockan fem på morgonen en vardag. Annars är maxkapaciten 72 kb. Super, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Det är det säkert. Själv har jag en OS 9.1 ( 192 MG bara :( ) eller så medans typ min far, mor, och syster har OS 10 :( . Å min brorsa har en Windows XP, med alla tre Unreal Tournament-spelen på. Jag kommer alltid att hålla fast vid Mac! Om jag MÅSTE skaffa en PC, så gör jag det i nödfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg