Gäst volvotobben Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 :o Du har ju chrono trigger det är ju värt 1500 spänn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klumpo Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 (redigerat) Jag har, få se nu... Dessa spel till super Nintendo: ¤ Zelda -A link to the past ¤ Super Mario World ¤ NHLPA Hokey 93 ¤ NHL 94 ¤ Axeley har fått alla av min storebror tomas efterssom han inte spelade med dom längre. han sa att det här var alla fast jag är sääker på att han hade nåt boxnings/brottnings spel eller nåt sånt oxå :P minns att man kunde vara blå eller röd å att man var i en "boxnings fyrkant" :P Fast ska jag va ärlig så spelar jag inmte så mycket av dom, hockey har aldrig varit min grej, axeley är det mest värdelösa spelet jag sett, mario har jag tröttnat på å zelda är mest kul att titta på när andra spelar :meddum: Redigerat 6 Februari 2005 av Klumpo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Spelen som vi har är: 1. Zelda: A lLink To The Past 2. Super Mario World 3. Super Mario All Stars 4. Donkey Kong Country 5. Starwing 6. NHLPA Hockey 7. F-Zero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -=_F_L_A_S_H_E_R_=- Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 ja drog ner en hög spel från dbgt.com så ja har typ 70 eller mer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -=_F_L_A_S_H_E_R_=- Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 föresten har ja alla ovan stående spel lol :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 :o Du har ju chrono trigger det är ju värt 1500 spänn Det har jag också, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 (redigerat) Jag räknar upp alla mina spel. NES ducktales super mario bros super mario bros 3 ett spel där man styr med ormar en röd och en blå nån som vet vad det heter? chip n dale resceu rangers legend of zelda SNES 1 super mario allstars 2 super mario kart 3 super mario world 4 yoshis island 5 super mario rpg 6 secret of mana 7 zelda a link to the past 8 donkey kong country 1 & 2 N64 super mario 64 zelda ocarina of time zelda majoras mask diddy kong racing GAME CUBE zelda wind waker super mario sunshine 20 st Redigerat 31 Juli 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg