Gäst Anta Skrivet 18 December 2003 Rapport Skrivet 18 December 2003 Får man inge poäng om man slår rekordet jag har slagit många rekord men jag har inte fått poäng. Citera
MahL Skrivet 18 December 2003 Rapport Skrivet 18 December 2003 Får man inge poäng om man slår rekordet jag har slagit många rekord men jag har inte fått poäng. Jag har också sett det men jag tror att det är så här att man inte får några poäng för att admin såg att det var många som fuskade på alla spelen så då kunde de få mycket poäng och köpa sina saker här på fuska som de vill ha så det är nog därför som man inte kommer få några poäng tror jag och här kan du läsa att man inte får några poäng: http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=1283 Citera
Backspace Skrivet 18 December 2003 Rapport Skrivet 18 December 2003 Får man inge poäng om man slår rekordet jag har slagit många rekord men jag har inte fått poäng. Skriv sånt här i Fuska.se forumet i stället nästa gång! Citera
Gäst Anta Skrivet 18 December 2003 Rapport Skrivet 18 December 2003 Får man inge poäng om man slår rekordet jag har slagit många rekord men jag har inte fått poäng. Jag har också sett det men jag tror att det är så här att man inte får några poäng för att admin såg att det var många som fuskade på alla spelen så då kunde de få mycket poäng och köpa sina saker här på fuska som de vill ha så det är nog därför som man inte kommer få några poäng tror jag och här kan du läsa att man inte får några poäng: http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=1283 Jaha det såg jag inte Citera
MoJJi Skrivet 22 December 2003 Rapport Skrivet 22 December 2003 Jo, kag har också slått ett par rekord. Jag fick 52000 på Wars och hade över 1000 kraft och sen orkade jag inte mer och så stängde jag av rutan. Jag trodde att highscoren registrerades automatiskt men så var det visst inte .. :evil: Jag satt i en halvtimme och sköt ner de där skepppen, gud va arg man blir :x Citera
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 Jo, kag har också slått ett par rekord. Jag fick 52000 på Wars och hade över 1000 kraft och sen orkade jag inte mer och så stängde jag av rutan. Jag trodde att highscoren registrerades automatiskt men så var det visst inte .. :evil: Jag satt i en halvtimme och sköt ner de där skepppen, gud va arg man blir :x Alltså. Jag tror att du har missuppfattat saken. Det är väl ändå inte Rekord på spel de menar. Det är här på fuska.se de menar. Man jag förstår mig inte riktogt på vilka rekord de menar. Du kanske har rätt. Och då har jag missuppfattat allt. Citera
Gäst Tobbis Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 jag vann på jätte många men jag fick inga poäng bhuuu jag tycker att man borde få poäng. Citera
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 jag vann på jätte många men jag fick inga poäng bhuuu jag tycker att man borde få poäng. Det tycker jag med! ( fick nyss rekord) Citera
Gäst Tobbis Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 ja, det var joax. han fick 400000 på amira sen gav han allt *9485poäng* till the ring Citera
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 ja, det var joax. han fick 400000 på amira sen gav han allt *9485poäng* till the ring Menar du att han fuskade till sig 400000 poäng och gav bort 9486 till the ring? Om jag har uppfattat rätt så är det så. Citera
MahL Skrivet 25 December 2003 Rapport Skrivet 25 December 2003 Nej han fick 400000 poäng på spelet Amira och man kan inte få så mycket och sen gav han bort alla poäng som han hade till The Ring som var så mycket alltså inte 400000 utan det där på 9000 något Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.