Hoppa till innehåll

spel


Gäst Anta
 Dela

Rekommendera inlägg

Får man inge poäng om man slår rekordet jag har slagit många rekord men jag har inte fått poäng.

Jag har också sett det men jag tror att det är så här att man inte får några poäng för att admin såg att det var många som fuskade på alla spelen så då kunde de få mycket poäng och köpa sina saker här på fuska som de vill ha så det är nog därför som man inte kommer få några poäng tror jag och här kan du läsa att man inte får några poäng:

 

http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=1283

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Får man inge poäng om man slår rekordet jag har slagit många rekord men jag har inte fått poäng.

Jag har också sett det men jag tror att det är så här att man inte får några poäng för att admin såg att det var många som fuskade på alla spelen så då kunde de få mycket poäng och köpa sina saker här på fuska som de vill ha så det är nog därför som man inte kommer få några poäng tror jag och här kan du läsa att man inte får några poäng:

http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=1283

Jaha det såg jag inte
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, kag har också slått ett par rekord. Jag fick 52000 på Wars och hade över 1000 kraft och sen orkade jag inte mer och så stängde jag av rutan. Jag trodde att highscoren registrerades automatiskt men så var det visst inte .. :evil:

 

Jag satt i en halvtimme och sköt ner de där skepppen, gud va arg man blir :x

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, kag har också slått ett par rekord. Jag fick 52000 på Wars och hade över 1000 kraft och sen orkade jag inte mer och så stängde jag av rutan. Jag trodde att highscoren registrerades automatiskt men så var det visst inte ..  :evil:  

 

Jag satt i en halvtimme och sköt ner de där skepppen, gud va arg man blir  :x

Alltså. Jag tror att du har missuppfattat saken. Det är väl ändå inte Rekord på spel de menar. Det är här på fuska.se de menar. Man jag förstår mig inte riktogt på vilka rekord de menar. Du kanske har rätt. Och då har jag missuppfattat allt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...