Piickles Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 assu.. nu ska jag in till stan och förbeställa halo2.. man får special boxen ( den dära silvriga ) och en halo2 T-shirt... OCH DET KOSTAR IN ETT ENDA J*VLA ÖRE MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :lol: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Du menar ett öre mer än Halo 2(inte Limited Edition) gör va??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Han menade nog : Att han får tröjan utan kostnad <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (redigerat) Jaha, undrar vad tänkte jag med. :) Fast jag får också T-shirten utan extra kostnad. <_< Redigerat 8 November 2004 av Halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Tja dem flesta får ju det så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 nej jag får både tröjan och den dära special versionen utan extra kostnad... det blir inte mer än vanliga spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Lyllo!!! Hos mig kostar Special Limited Edition 100 kr mer än det vanliga. Tröjan är cool. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ska hämta det på torsdag *tumme upp* :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Lyllo!!! Hos mig kostar Special Limited Edition 100 kr mer än det vanliga. Tröjan är cool. Samma här.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 hehe.... ni får komma till Nyköping imorrn :rolleyes: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag har ett 649 värde check ska få runt 1000 snart och köpa ett xbox och spelet själv klart måste jag ha Nåt halo spel i ett xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag har då inte köpt LE utgåvan, utan den vanliga. 499! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg