Gäst Liquid Silk Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 En bra ursäkt till föräldrarna om du vill köpa det: Det är ett basketboll spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 (redigerat) Jag måste köpa det,jag skiter i nåt förbud Tror ändå inte det kommer bli så ;) Redigerat 9 November 2004 av Orson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Assåååååååååååååååå Måste det vara så hela tiden det var det jag hatade när jag skulle köpa det skulle nån över 18 år vara med hatar den där lagen det är ju föräldrarnas ansvar om spelen inte säljarna och pansionererna dem vill att vi ska spela Pettson och findus spel :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Det var på rapport, att våldsamma tv-spel säljs till allt fler minderåriga. Därför vill man sätta stopp för det, och därmed ska man testa nåt av de våldsamma spelen i domstolen och komma fram till vad som ska göras.. Men förbjudas ? Knappast, det förbjuds ju inte även fast det säljs till minderåriga, därför att de som är 18+ får ju köpa det. :) Men jag har redan San Andreas så jag kan vara lugn, jag skulle inte kunna föreställa mig att polisen skulle komma hem till allihopa och ta spelet .. Naj, naj .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 tror inte heller dt... lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg