da Lina Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 jag klarar inte denna..fattar inte hur man skall döda huvudet?? Skall man slå på det med svärdet?? Kommer juj å biter mejj all the time:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Enligt en guide jag kollade i, ska du bara slå honom med svärdet (inte på huvudet) och sen rikta solljus mot honom med spegelskölden tills han dör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 mmmmm men va ngn som sa att jag skulle slå på huvudet...men det verkar ju omöjligt:( Kanske får prova det andra då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 mmmmm men va ngn som sa att jag skulle slå på huvudet...men det verkar ju omöjligt:( Kanske får prova det andra då Det var jag som sa att du KANSKE skulle slå på huvudet. Men det var nog fel. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 aha..okejj:o) ja det va ju ett tag sedan jag va här inne å kollade nu så. jag skall alltså döda han stora som jag dödade de små eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 aha..okejj:o) ja det va ju ett tag sedan jag va här inne å kollade nu så. jag skall alltså döda han stora som jag dödade de små eller??? Ja, enligt guiden är det så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
da Lina Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 :D Nu har jag klarat han :D :D :D Va super enkelt bara man slängde 15 bomber på honom eller ngt och sedan elda på han med hjälp av skölden:D Nu är jag i Stone Tower å har lite problem...se min andra trååååååååd! tack för all hjälp :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg