Gäst jocke2004 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 nej men det e störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 om dem inte ändrar tillbaks snart har jag god lust att lämna fuska <_< Lämna järna...Ranker är inte forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 ellr hur liksom det spelar ingen roll hur många inlägg ellr ranker man gjort för inan dom flesta i den här tråden blev medlemmar på fuska så fanns det inga spel och man kunde inte bli småkändis och kändis man kunde bara bli elite gamer och det blev man vid typ 400 inlägg men jag hade gjort 1600 då och så ändrade dom och så stod det att jag bara gjort 347 inlägg och nu håller jag på att komma igen men det spelar ingen roll:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 hahha synd om snubben som var legend HAHAHAHAHHAHAHAHA han har typ gjort 7000 inläg hahahahhah garvar ihjäl mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Men de stod att jag inte lagt in några fusk när jag har det och det var innan dom ändra fuska.se!!!! :o :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 va jag har ju gjort 20 recensioner inte 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 varför bry sig om rankerna? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 varför bry sig om rankerna? ;) dt e viktigt... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 mm saknar 2 rutor :cry: man var ju stolt över att ha varit här så länge över ett år nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (Shark @ 10/11-2004 11:56:05) varför bry sig om rankerna? ;) dt e viktigt... ;) en rank skapar varken er eller forumet... så varför bry sig? inte alls viktigt... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 nej kanske inte men ändå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 men jag kan inte fattta?!?!?!?!??!?!! kan någon säga mig vad som är så j*vla viktigt med en högre rank dit och en hit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.