Boiuthh Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 läs lite i forum.fuska tråden.. där finns all info du behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jo precis men jag undrar en sak hur kan de komma sig att vissa "flyttas ned" flera ranker medans andra bara förlorar en :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Never Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag är en nykomling. Men jag vet hur allt funkar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jo precis men jag undrar en sak hur kan de komma sig att vissa "flyttas ned" flera ranker medans andra bara förlorar en :blink: recensioner och ´fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 aha men alltså jag har inte skrivit ner nåra eller skickat in och jag förlorade bara en rank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (redigerat) Nix, nykommling. Har dem ändrat så att man får poäng på allmänt forumet? Måste kolla.... man får 1 poäng för ett inlägg här i allmänt!! och jag har lagt in fusk till bfv titta själv men det står att jag inte lgt in några!! Redigerat 15 November 2004 av Cuddles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 kan det va så att det inte har blivit godkända :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Tyvärr men jag ärtrögfattad, kan någon förklara? Vad är det som är bra? Vi nybörjare har blivit noobs. dt e nog så att dt ska va svårare för spammare att spamma...jag har ju oxå förlorat en rank...o jag klagar inte... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 jag var småkändis och nu e jag fuskare.. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 aj men vilket problem fortsätt vara här då så kommer du upp igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.