danielsaxin Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag fattar ändå inte!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 om du klarat alla banor finns det inte mycket att göra, vinn över bowser och du har klarat spelet. Det har man inte.När man har 120 shines har man klarat spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danielsaxin Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 jag har bara 76 st! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 :evil: Du ska klara uppdraget när man ska vinna över shadow mario på alla banorna så kan du gå till bowser sen har du klarat ut det. Jag har alla shine sprits på alla banor fö utom special shine spritsen. :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 jag fattar ändå inte!!!!! Vad är det du inte fattar?? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg