Backspace Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Är det sant att man måste ha tjej pokemon på Mirage Island? Det står så i ett inlägg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Är det sant att man måste ha tjej pokemon på Mirage Island? Det står så i ett inlägg! jag vet ej...jag har ställt samma fråga men jag tror det inte är så, eller hur? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 19 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Är det sant att man måste ha tjej pokemon på Mirage Island? Det står så i ett inlägg! jag vet ej...jag har ställt samma fråga men jag tror det inte är så, eller hur? :? Vilket inlägg var det du läste det i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 nej jag har varit kille på mirage island :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 nej jag har varit kille på mirage island :) måste man ha shiny för att komma till mirage islan ???? ?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 tror inte det... Jag tror att det handlar om ID. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 tror inte det... Jag tror att det handlar om ID. okej för jag letar jämt efter ön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Vart ligger mirage island på pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (redigerat) i vattnet ;) Redigerat 7 April 2004 av per gessle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Vart ligger mirage island på pokemon skriv inte här om du inte gillar sword of mana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Mirage island kommer man till om man har en tjej Wynaut med rätt ID nummer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 alla värkar säga olika...men efter vad jag har hört så ska man prata med en gubbe i pacifidlog town.för mej han säger alltid att han inte ser ön..är det verkligen så man ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg