Gäst Golden Star Skrivet 9 November 2004 Rapport Skrivet 9 November 2004 musen e lite seg, reagerar inte alltid när jag rör på den... kan nån ge tips??? Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 November 2004 Rapport Skrivet 9 November 2004 om den e sladdlös så byt batterier, eller flytta grejjen som sänder/tar imot signaler från musen Citera
Gäst data-typen Skrivet 9 November 2004 Rapport Skrivet 9 November 2004 är sladden ordentligt fast? om den är det och ändå inte funar kan du prövar tvätta musen till en mus med kula: 1.vänd musen uppochner 2.det finns en ring runt kulan snurra ringen i pilens riktning 3.ta ut kulan 4.rengör den med en fuktig trasa 5.ta en tandpetare och ta bort damm inuti var kulan sitter på kugghjujen 6.sätt in kulan. 7.sätt på ringen och skruva i motsatt riktning 8.klart till en optisk mus: rengör lisen om det kom med en programvara med musen lönar det sej att installera den hoppas det hjälper dej Citera
Gäst Golden Star Skrivet 9 November 2004 Rapport Skrivet 9 November 2004 tack dt funkar nu!! :lol: jag tvättade kulan... nu vet jag vad jag ska göra i framtiden om dt händer igen!!! :) Citera
Tibia Aeger Skrivet 9 November 2004 Rapport Skrivet 9 November 2004 Köp en lasermus ;)?, själv har man en trådlös laser >.< Citera
Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Skrivet 10 November 2004 jag har oxå dt men jag installerar den men den funkar inte??!! :angry: Citera
Gäst data-typen Skrivet 10 November 2004 Rapport Skrivet 10 November 2004 jaha men om den funkar bra så behöver du inte installera den Citera
Schassen Skrivet 10 November 2004 Rapport Skrivet 10 November 2004 Vill också ha en lasermus :( Har en vanlig mus just nu Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.