Mic_93 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Assyriska är med i allsvenkan p.g.a. att Örebro har för dålig ekonomi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 bra. jag vart så sur att assyriska åkte så jag hade nästan sönder min tv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Angående ÖSK hoppas jag verkligen att de går i KK. Då går UFC rättvist upp i ettan. Vinner man 18 av 22 matcher i tvåan ska man bara spela i Superettan. Skoj för Assyriska som annars varit något av hockeyns Skellefteå AIK (Sämst när det gäller). Ett lag där nästan samtliga spelare har utländsk bakgrund. Jag har aldrig sett Assyriska spela i Södertälje men det ska vara en otrolig stämning (för att vara i andradivisionen) enligt vad man sett & hört. Däremot kan dödshoten mot spelare & ledare förstöra. Assyriska kommer om inte annat att bli en riktig färgklick i Allsvenskan. Bajen har landets bästa fans enligt mig, men Assyriska kan mycket väl sluta upp strax bakom Malmö FF inom supportersidan. Lycka till i Allsvenskan kan jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Örebro fick gå i konkurs och nu är Assyriska u ALLSVENSKAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Örebro fick gå i konkurs och nu är Assyriska u ALLSVENSKAN. Det är inte helt klart än att ÖSK går i KK. Mitt tips är dock att man begär sig själv i KK & slås ihop med ÖSK Ungdom. (jfr hockeyns VIK) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Roligt!! Jag var överlycklig när jag hörde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Assyriska ! Jag kan ju säga att ÖSK inte spelade den roligaste fotbollen i allsvenskan. Önskar Assyriska lycka till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 ÖSK kommer inte att gå i konkurs, komunen har gått in med pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Buuuu för Örebro dem går och klottrar överalt och skriver Hata Assyriska.Bara för dem inte ens är en bra fotbolls lag ska dem inte kritisera Assyriska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 visst kul att assyriska går upp men nu har dom fått för sig att dom ska spela på söderstadion.... Jag blev så förbannad när jag hörde det. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Buuuu för Örebro dem går och klottrar överalt och skriver Hata Assyriska.Bara för dem inte ens är en bra fotbolls lag ska dem inte kritisera Assyriska. Herregud 0012 nu tar du väl i! Tror du värgligen att örebro spelarna går och klottrar och säger "Hata assyriska" va? tror du det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 (Haddi @ 13/11-2004 20:24:44) Buuuu för Örebro dem går och klottrar överalt och skriver Hata Assyriska.Bara för dem inte ens är en bra fotbolls lag ska dem inte kritisera Assyriska. Herregud 0012 nu tar du väl i! Tror du värgligen att örebro spelarna går och klottrar och säger "Hata assyriska" va? tror du det..? De har gjort det så.Troligen ÖSK:are. Men samtidigt återkommer jag till 0012:s brist på sportkunskap. ÖSK är BÄTTRE än Assyriska. ÖSK är en klassisk fotbollsförening som håller Allsvensk klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.