Tilda Skrivet 13 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 vet nån hur mkt det kostar att köpa i Japan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (Orson @ 10/11-2004 19:06:54) :huh: hmmm det hör vart svårt! tror inte att jag ska köpa det i alla fall! :( trodde att alla tyckte det var roligt Jag har det inte,men det ser rätt kul ut det suger jag har det gillar pokemon spelen men inte detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Ok ska inte köpa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag har det och tycker väll det är lite sisådär.Äventyret är ganska kul.Men om du linkar ihop din gamecube och GBA och byter och spelar matcher så är det ett jättekul och ett långvarit spel.På äventyret tröttnar jag dock på matcherna mellan olika tränare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Ok ska inte köpa! Osmart det är jätte bra spel känsla du har det jätte skönt i spel timmarna att hälsa på guliga pokemon :gitarr: :medieval: :kung: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Miljöerna är faktiskt väldigt snygga också.Mycket Pokemon känsla i det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg