Gäst Cooser Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 (redigerat) Nu bildar jag denna tråd för sådana som gillar Manga och Anime. Själv älskar jag det av hela mitt hjärta och har hållt på med Manga/Anime i ungefär ett år. Jag äger en hel del och kommer att förtsätta skaffa mig det. Men jag vill gärna veta om det är fler som delar samma intresse, jag tror att en hel del håller på med det och kommer hänga i diskutionerna i denna tråd. OK! Första frågorna till er alla som läser Manga. vilken är er favoritserie? och hur mycket Manga äger ni? :rambo: Redigerat 9 November 2004 av Cooser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Asså det finns säkert 10 likadana trådar. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag läser dragonball! jag har alla böcker (42) och 4 filmer! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 jag läser one piece och dragonball har 73 böcker 1 ranma 1 tokyo mew mew 4 yu-gi-oh 1 kajika 1 teckna manga 1 beyblade 1 mästerdetektiven conan 2 love hina 20 one piece 42 dragonball äger alltså en stor del manga böcker men jag har inte en enda anime men animerade filmer äger också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Oj! du har många böcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 japp jag e stolt jag kommer fosätta med one piece och med yu-gi-oh men dragonball och one piece råäger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag har inte läst one pice, men jag vet vad den handlar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 mm men jag tycker att den är jättespänande och så men fightning och grejer har one piece precice som dragonball love hina= en kille som skulle träffa en tjej i ett gymnasium med namnet todai men så hamnade han på ett flickhus men han letade igentligen efter sin mormor så han kunde plugga dära i lugn och ro men så blir han hatad av tjejerna för han råkar alltid av mistag se dom nakna (hehe) beyblade= spinande leksaksnurror som man kör med och i böckerna ser man hur det går för tyson, kay, ray, max och chefen. mästerdetektiven conan= en detektiv som var ´vuxen men har blivit liten så han är fortfarande detektiv och i böckerna ser man hur det går för han att jaga bovar m.m kajika= handlar om en pojke som dödade en varg men som sedan fick en förbanelse och nu har han rävsvans och är snabb men så ska han rädda tusen djurliv för att han ska bli normal igen. teckna manga= man lär sig hur man tecknar manga boken är skriven av akira toriyama dn angel= handlar om en mästertjuv. yu-gi-oh= handlar om en pojke med namn yugimoto och han hade klarat av ett egyptiskt pussel som kommer från egypten (milleniumpusslet) efter att han klarat av pusslet har han två olika sidor yogimoto och en sorts egyptisk väktare. ranma= handlar om en pojke när han nudar kalvatten blir han en tjej och när han nudar varmvatten blir han en kille tokyo mew mew= presice som typ sailor mon men bara att man ska rädda utrotningshotade djur. dragonball= det vet säkert alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Manga: DB: alla One Piece: 16 DNAngel: 3 Kajika: 1 Ranma ½: 4 Anime: ca 10-20 olika serier. Har säkert sett över 1000 avsnitt typ Favos: 1: Fullmetal Alchemist 2: Naruto 3: Prince of Tennis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 1: Hellsing 2: Akira 3: Appleseed 4: Priest 5: Blade 6: Love hina Och alla dom svenska mangorna... Anime orkar jag ine säga... säger bara en: DB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cooser Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Asså det finns säkert 10 likadana trådar. >.< Lustigt...jag kollade nämnligen men hittade inget :o Det jag äger är: Shaman king 1-4 Suikoden III 1-2 Hellsing 1 Tsubasa 1 Kajika Trigun 1 Manga mania 1-12, eller 13 jag kommer inte ihåg hur många det är... Naruto 1-3 Det var nog allt, Serien som jag började med var Shaman king. Vilken var serien som ni "började" med. (Om det hade funnits en eller flera tråd(ar) så hade jag märkt det när jag kollade, jag hittade en annan men den handlade inte om samma ämne.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Jag började läsa Dragonball som kom till Sverige som manga. Sen reste jag utomlands så började jag se Shaman King, Card Captor Sakura och andra animeer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.