Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 hej kan man radera alla inlägg man har gjort och lösenordet och andvändar namnet ? för jag skulle vilja typ börja om från 0 i fall ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 I don´t think so Men pm:a admin och fråga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fisken Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 om du ska sluta kan väl jag få dina poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Han menar börja om med inläggen fast ha poängen kvar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 hej kan man radera alla inlägg man har gjort och lösenordet och andvändar namnet ? för jag skulle vilja typ börja om från 0 i fall ni fattar Hmm, det borde inte gå för du har ju en varning. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 (Steezy @ 09/11-2004 21:12:38) hej kan man radera alla inlägg man har gjort och lösenordet och andvändar namnet ? för jag skulle vilja typ börja om från 0 i fall ni fattar Hmm, det borde inte gå för du har ju en varning. ;) Varningen får han väl ha kvar :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.