baum Skrivet 10 November 2004 Rapport Skrivet 10 November 2004 Jag har som sagt problem med att öppna vissa filer. Jag har de senaste versionerna av både winrar och winzip men trots det fungerar det inte. " The arcive is either in unknown format or damaged" är felmeddelandet. Vad innebär "unknown format"? Kan det ha att göra med att jag har en svensk XP version eller? Om ni har några förslag på lösning så vore jag tacksam. Citera
Offline Skrivet 10 November 2004 Rapport Skrivet 10 November 2004 vad är det du ska packa upp? koncentrera dej på or damaged istället. testa att ladda hem filen igen och testa att packa upp den.. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Skrivet 10 November 2004 "unknow" betyder att datan vet inte vad dt e för program... Citera
Gäst data-typen Skrivet 10 November 2004 Rapport Skrivet 10 November 2004 ladda net winace jag komer inte ihåg var Citera
Schassen Skrivet 10 November 2004 Rapport Skrivet 10 November 2004 sök på google eller download.com efter winace Citera
Gäst Bobby Orr Skrivet 11 November 2004 Rapport Skrivet 11 November 2004 Har hänt mig också... Man får öppna arkivet och kopiera in alla filer för sig, förrutom den som är skadad Citera
|Nitro| Skrivet 20 November 2004 Rapport Skrivet 20 November 2004 vad är det du ska packa upp? koncentrera dej på or damaged istället. testa att ladda hem filen igen och testa att packa upp den.. jag håller med du kanske borde koncentrera dig mer på or damaged Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.