rotab Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Varför går det inte att skriva i.n.v.i.s.i.o.n.f.r.e.e. på detta forum det blir bara reklam det är lite störande eftersom mitt forum har just i.n.v.i.s.i.o.n.f.r.e.e. i addressen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Tydligen för att admin inte vill att man gör reklam för en sida där man kan skapa sina egna forum och locka dit medlemmar. Jag tror att han är rädd för att bli bort konkurerad av oss medlemmar, vilket som jag tycker är fegt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Det är ju bara bra att slippa att andra gör reklam för sina egna forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Varför går det inte att skriva i.n.v.i.s.i.o.n.f.r.e.e. på detta forum det blir bara reklam det är lite störande eftersom mitt forum har just i.n.v.i.s.i.o.n.f.r.e.e. i addressen! §1.2 - Reklam för personlig vinning §1.4 - Direktreklam för andra sidor (inlägg som endast är reklam) - Tråd låst Tråd låst ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg