waddis Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Hur gör man för att få pilot kort ?? Svara så snabbt som möjligt. // waddis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 man måste väl köpa pilotskolan vid lv, tror jag.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Ja, det måste man göra .. Sen återstår bara att klara av övningarna, desto fler övningar du klarar, desto mer flyg skill får du. Efter några övningar får du "Pilot's license". Det är då du kan flyga de olika flygplan som i vanliga fall är låsta .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 ja, och då haer man ju låst upp alla städerna så då e dt gött att flyga :P :rolleyes: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaSanAndreas Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Men hur många uppdrag är d till man kan flyga på andra staden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crossbear Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Var i LV?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 när kommer man till las venturas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Var i LV?? :unsure: jag tror att dt e flygplanskyrkogården Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Flygplatsen ligger, nordväst om Las Venturas, ute i öknen, och, ja, flygplanskyrkogården... Cool_boy: Det har inte med ämnet att göra men jag svarar dej ändå, det är när du gjort cirka 70 uppdrag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 hur många uppdrag finns dt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 det hör verkligen inte till ämnet men jag tror det finns 151 uppdrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 då har jag långt kvar :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg