Gäst golden mewtwo Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 jag har alla triforce delar men kan inte komma till hyrule!jag åker till tower of the gods men jag kan ändå inte komma ner till hyrule!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Har du klarat både Earth och Wind Temple? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 jepp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 du måste ju klara tower of the gods först, sen kommer de en teleport utanför tilll hyrule Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 är det före eller efter tower of the gods man ska ha triforce delarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 du måste ju klara tower of the gods först, sen kommer de en teleport utanför tilll hyrule Om han har klarat både Earth och Wind Temple, så har han ju självklart klarat Tower of the Gods <_< . När man har klarat båda templen OCH hittat alla triforce shards, åker man till Tower of the Gods, så får man se en liten filmsekvens och blir automatiskt transporterad till Hyrule. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 men inte på mig!min båt säger att jag inte kan klara ganon innan jag har fått hela master svord!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 (Arwen Undomiel @ 12/11-2004 11:18:59) du måste ju klara tower of the gods först, sen kommer de en teleport utanför tilll hyrule Om han har klarat både Earth och Wind Temple, så har han ju självklart klarat Tower of the Gods <_< . När man har klarat båda templen OCH hittat alla triforce shards, åker man till Tower of the Gods, så får man se en liten filmsekvens och blir automatiskt transporterad till Hyrule. oj, haha de va längesen jag spela ^^' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 blabla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 men inte på mig!min båt säger att jag inte kan klara ganon innan jag har fått hela master svord!! Men då har du inte klarat Wind och Earth Temple. Det är när man klarar dem två som man får hela Master Sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 men jag har klarat dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Då är det nåt fel. För att sammanfatta: Det här ska du ha: Alla triforce chards. Klarat Wind och earth tempel Klarat tower of gods Jag tror du måste också ha varit i Forsaken fortress efter att du klarat Wind och earth tempel. Dte var nog allt. Har du gjort allt detta borde du kunna komma till hyrule. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg