Mackan_91 Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 varfö inte ladda hem det frå japan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 men dt dåliga med pc spel e ju att dt finns så många olika knappar som man ska trycka samtidigt :wacko: o så ska man instalera, dt funkar inte, dt funkar inte, så mkt problem på pc, tycker jag...medan på konsollrna, som ps2 ir xbox ska man bara sätta in cd:n i spela :rolleyes: Nej det är inte så svårt man kan gå som på Cs eller med Pilarna det är jätte lätt. Hoppas dem gör också GTA SA online som i VC och GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 (0012 @ 22/11-2004 14:56:13) men dt dåliga med pc spel e ju att dt finns så många olika knappar som man ska trycka samtidigt :wacko: o så ska man instalera, dt funkar inte, dt funkar inte, så mkt problem på pc, tycker jag...medan på konsollrna, som ps2 ir xbox ska man bara sätta in cd:n i spela :rolleyes: Nej det är inte så svårt man kan gå som på Cs eller med Pilarna det är jätte lätt. Hoppas dem gör också GTA SA online som i VC och GTA 3 för mig e dt lätt att styra om man har en joystick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_GTA_Dude Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 (0012 @ 22/11-2004 16:56:13) men dt dåliga med pc spel e ju att dt finns så många olika knappar som man ska trycka samtidigt :wacko: o så ska man instalera, dt funkar inte, dt funkar inte, så mkt problem på pc, tycker jag...medan på konsollrna, som ps2 ir xbox ska man bara sätta in cd:n i spela :rolleyes: Nej det är inte så svårt man kan gå som på Cs eller med Pilarna det är jätte lätt. Hoppas dem gör också GTA SA online som i VC och GTA 3 <{POST_SNAPBACK}> När kom dom ut? :huh: :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.