dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 HJÄLP!kan någon halflife kunnig hjälpa mig!? jag är fast på banan"on a rail" och jag kommer till en station där man ser både aliens och marines! jag lyckas aldrig komma förbi dem för dom är så svåra! finns det ingen ventil eller ett special-vape som kan komma till användning? SNÄLLA HJÄLP! :new_2gunsfiring_v1: :1_nstereyeroll: :new_snipersmilie: :1_15firing: :new_alien: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 stanna vagnen en bit innan så du ser dom och kasta granater och ducka sedan med en k-pisten och skjut alla som överlevit! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Ni som har kommit längre än mig kan väl berätta hur man gör på första banan :oops: :oops: :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeaL Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Du går och hämar uniformen och sen åker du ner med hissen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darkneZZ Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 min taktik är ju bara att peppra tills dom dör(: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 min taktik är ju bara att peppra tills dom dör(: :evil: om man gör det så slösar man ju på skott det är bättre att göra Yukiz sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Men Jag är i ett rum där det är en forskare och massa sånna där monster i taket :frown: :frown: :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.