Gäst sparky Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 I min skola blir man piskad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 I min skola blir man piskad Och det ska man tro på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 våra lärare hotar bara med kvarsittning, dom skriver upp när man kommer för sent! Jag har aldrig fått kvarsittning i hela min skolgång :D men skulle jag få skulle jag strunta i den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 våra lärare hotar bara med kvarsittning, dom skriver upp när man kommer för sent! Jag har aldrig fått kvarsittning i hela min skolgång :D men skulle jag få skulle jag strunta i den!! Vi har också att dom skriver upp vi kan komma 30 minutr försent då skriver dom upp det men andra gången man kommer försent då får man kvarsittning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mormor37 Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 enligt svensk lag är det ju förbjudet med kvarsittning,alltså är era skolor olagliga vart kan man läsa om den lagen? :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 enligt svensk lag är det ju förbjudet med kvarsittning,alltså är era skolor olagliga I en lag bok, kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Vi har inte kvarsittning i vår klass men andra lkasser har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 en gång när jag gick i förskolan så kom jag 45 min försenad och då kunde jag inte klockan så jag fick 1 tim och 30 min alltså dubbelt så mycket och det var på våran senaste dag också inte roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Vi har det så här: Om man ksatar eller sparkar bollar inomhus får man en prick. Om man stannar inne på rasten får man en prick. Om man kommer för sent får man en prick. Om man får tre prickar på en vecka så får man 40 minuters kvarsittning nästa måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jovve^ Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Jag ar fått kvarsittning en gång nästan (två) fast jag fick en varning istället det var bättre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag får aldrig kvarsittnig för jag är altid i tid men en kille kom ca 40 min sen men de pratad bara med han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.