Gäst Youx Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 hej jag fattar inte hur man får tag i eon ticket så snart blir jag sur snälla kan jag få hjälp :new_cussing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 hej jag fattar inte hur man får tag i eon ticket så snart blir jag sur snälla kan jag få hjälp :new_cussing: TJENIXEN! så vitt jag vet så kan man skaffa den via club nintendo...och du vet väl vad man får av eon ticket, intesant? och nästan ingen vet det här om det men man får nya väääldigt sällsynta bär som är otroligt starka! men man får hursomhelst den från club nintendo... :new_snipersmilie: :new_ukliam2: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 jag fick den men kommer ej ihåg men ej från clubnintendo i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 vad kostar det att vara med i den dära cluben och hur gör man för att börja i den :? :shock: :) :P :roll: :1_15firing: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Det kostar 128 kr och man blir medlem här: http://www.nintendo-se.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 man måste skicka in sitt spel senast 31 december. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 i veckan eller i månaden,året,dag :new_color_: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 kan jag få ett svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Man skulle skicka in det senast 31 Dec 2003 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 :1_15firing: :new_silly: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg