RPG-Master Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 (redigerat) Jag kan försäkra er om att alla funkar. Priserna varierar. Man betalar med Rs2 Guld. För att köpa adda mig på msn: [email protected]. När jag fått pengarna skickar jag programmet ni vill ha. Rs2 Program: Pris: Simpel Autominer (autodroppar INTE) 10K Autominer med autodrop. 20K Modifierbar Autoclicker. 25K Klient (tar bort reklam för free players) 15K Klient (snabb world changer) 15K Rsc Program: Pris: SCAR 1.13 Deluxe. 10K ColdFeet (auto sleep) 45K Nick's Autominer. 35K Death Aura (klient) 10K AutoRune 80K InfinitBot 50K FagBot 40K Det var allt för tillfället, men mer kan komma. Jag uppdaterar om nya program kommer. Om något program inte funkar, får man pengarna tillbaka. Litar ni inte på mig så låt bli att köpa några av mina program. Om ni inte har msn, posta vad ni vill ha och eran e-mail adress här, så går det nog att lösa ändå. Redigerat 13 November 2004 av RPG-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Det är absoluuuut inte keyloggers eller trojaner i dem där.. Näää :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 nee Aldrig! ^_^ e jämt nåt sånt i dom där programen , man kan ju lägga in så att man själv får informationen så^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jagex kan ip-banna en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 lol, jag försöker bara hjälpa till lite. själv har jag autoat på rs2 i 1 år nu och inte blivit bannad. På rsc blir man nästan aldrig bannad. och om ni tror att det finns keyloggers i dom kan ni ju scanna. Dessutom kan jag göra ett undantag så man betalar när man fått den ibland.. bara så ingen tror jag keyloggar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 man kan ju bara söka på google gjorde ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 13 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 men på google hittar man inte dom autominers som jag precis har hittat. Autorune te.x. många säger att autorune är död. Men EVE ressurectade den. Kolla www.autorune.org Jag köpte den och ja säljer den för det låga priset av 80k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.