gurreb Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 hur spelar man två på grand theft auto det står på fodralet att det ska gå??? :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Jo, när du fått din flickvänn, kan du spel två spelare när hon är hemma, då finns det en ikon utanför dörren, som ser ut som två röda streckgubbar.. Där kan du spela tvåspelare. Även på rampages kan du spela tvåspelare. Och andra sidouppdrag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
creemen Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Man behöver inte skaffa flickvän för att kunna köra två player man kan göra de i idlewood istället från allra första början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Jo, när du fått din flickvänn, kan du spel två spelare när hon är hemma, då finns det en ikon utanför dörren, som ser ut som två röda streckgubbar.. Där kan du spela tvåspelare. Även på rampages kan du spela tvåspelare. Och andra sidouppdrag.. kul :) fast jag kan bara göra dt när jag e hos min kusin gillar oxå gta! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jäkla grymt är det sant???????????? hur är det då spelar man samtidigt?????????? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaSanAndreas Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Skit kul jag å min syrra lr brorsa brukar köra 2 och ena skuter ena kör inte enklare en så är det!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 e dt hos flickvännen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 13 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 men hur är bilde är den delad eller????????? kan man köra uppdrag om man spelar två?????????????????????????? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 nej, jag tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 nä bara vid rampages Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 free roam across the city.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 va?vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg