Joy Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Man behöver inte skaffa flickvän för att kunna köra två player man kan göra de i idlewood istället från allra första början Det var just det jag sa, att man kunde göra det vid rampages också, jag sa däremot att man kunde göra det utanför flickvännens hus, också.. Shark: han menar typ, skulle jag tro: Fri omkring strövning genom staden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 exakt.. så står det då man tar vissa multiplayer "saker" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 så då ska man bara köra genom staden och den andra skjuter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 du kan göra vad du vill.. utom uppdrag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 coolt, ska pröva det när jag kan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg