Foxyrock Skrivet 12 November 2004 Rapport Skrivet 12 November 2004 Vilka trick kan ni sätta på skateboard? Jag är en riktig nybörjare som inte skatar så mycket men jag kan sätta en ganska hög ollie och nästan kickflip och nästan heelflip. Har ni några tips för hur man kan sätta något särskilt trick så får ni gärna skriva det. Börja skriv och lycka till med skatandet. Citera
Autobahn Skrivet 12 November 2004 Rapport Skrivet 12 November 2004 Kickflip Heelflip (suttit några gånger) Boardslide 50-50 Graind Ollie (Nån halv meter) Tailslide Nosegraind manual (rekordet é 25 meter) Va nog alla ^_^ Citera
Piickles Skrivet 13 November 2004 Rapport Skrivet 13 November 2004 jag har typ inte kört någe och jag har kört med en stuff bräda <_< ( den e paj nu ) jag kunde sätta kickflip och nästan heel flip. sen har jag gjort board slide några gånger sen sätter jag jävligt höga ollies :D Citera
Autobahn Skrivet 13 November 2004 Rapport Skrivet 13 November 2004 Hur kunde jag glömma Shouvit & 180° :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.