Piickles Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 okay :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ogglas Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag hör att många kör på (Normal) fy skäms på er jag börja på Heroic det var viserligen svårt men man får mer ut av spelet och får spelar det uneder längre tid och mer motstånd. Jag kom en bit efter man dödat han i den flygande stolen men spelade sedan inte mer pga at ja skule åka till vår kära huvudstad nu när jag komer hem så ska ja köra på ( Legendary ) :blink: ja lör få det svårt men e man MasterCheif eller vad... Från en stor :medieval: Krigare :medieval: Och en :kung: på Halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 2 SMG ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
railhole Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 2 SMG ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Inte bättre än två needlers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (railhole @ 14/11-2004 18:38:53) 2 SMG ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Inte bättre än två needlers. inte mer än en needler och ett smg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 2 SMG ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 SMG är alltså inte bra.Den är för kraftig, sikten höjs.. BATTLE RIFLE ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Hur många timmar/minuter tog de för dig att klara de ^_^ Jag kör på Normal och har inte klarat det än.När man är Covenant 2:a gången(tror jag) och möter några "kära vänner" så är det störigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 mm den banan e tråkig men det e ju typ alla me covenant :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 2 pistoler = roxxor 2 smg = roxxor 2röda plasma rifle = roxxor 1 röd 1 blå plasma rifle= roxxor 2 needler = suxxor 2 rocket launcher = vet inte har aldrig prövat o_O;;;; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (Mellanmjölk @ 14/11-2004 20:08:44) 2 SMG ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 SMG är alltså inte bra. Den är för kraftig, sikten höjs.. BATTLE RIFLE ! proffsen kan ju hålla siktet nere <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 men man börjar ju på normal för att få det märket som man inte kan få see längre <_< och jag har klarat första banan på legendary har ni klarat nån ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg