Burken Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 the one and only han ville bara testa att ha aim bot och så har han tagit bort det nu sa han ju!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 ja har 3 sidor me cs 1.6 hacks :unsure: orkar bara inte använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
{Samurai} Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Jag hatar hackare dom e nobbat! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 min kompis cheata på 1.6 förrut lite kul ibland men 5 skott så hade man tagit hs på alla motståndare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LuDzoR Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Asså orka med alla dessa j*kla cheaters ! Stör mig ngt enormt mkt ! Istället för att göra det bekvämt och låta ett program sikta åt dig, lägg några veckors intensivt speladnde, så har du ett fusk som är bättre i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 (redigerat) varför är du medlem här om du inte gillar fusk? :meddum: ok en sak är konstig.. Varför bumpar du upp en 3 års gammal tråd bara för att säga att du inte tycker om att andra fuskar? Redigerat 8 Mars 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 en sida med aimbots www.cs-hacked.com :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.