game__master Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Jag undrar var man hittar "goldboltsen" i: KERWAN UMBRIS HOVEN VELDIN :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 i Hoven eller Veldin var det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Va? jag undrar vart man hittar dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Veldin gå till den blå runda porten och använd tauntern. ;) Nu blir det svårare för mej! :unsure: gå till lava hålet som är innan den jätte stora armen av dom flygande fienderna och titta åt höger där ska du raila lite sen är det bara följa vägen. pm a mej när du vill ha resten så ska ja försöka förklara bättre :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag har alla redan! (äntligen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Du var mej en snabb spelare!!!!!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Tips:alla står på www.gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 jaha... står skill pointsen där också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddie_II Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag undrar var man hittar "goldboltsen" i: KERWAN UMBRIS HOVEN VELDIN :rambo: tja fredde vill du ha några avatarer!?!??!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 eddie_II fel ställe för att fråga det pm a istället :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 jaha... står skill pointsen där också? JA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Det måste jag testa!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg