Hoppa till innehåll

Zelda:the Wind Waker


Brawler

Rekommendera inlägg

Vad ska jag göra efter att ha klarat Kalle Demos [2:a bossen i Forbidden Woods]

Vart ska jag åka? Jag åker nordväst som King of red lion sejjer och sen efter att ha åkt en bit kommer en fet röd groda fram skrattande kastar iväg mej till Windfall Island" Så vad ska jag göra nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

aha ska försöka,men jag kom till en liten ö där det fanns en liten korok från Deku tree stället och det fanns ett litet hus där det va nån som inte öppnade dörrn och skrek typ "Get your hands of me...det lät typ som att personen där inne blev typ rånad .. :ph34r:

Redigerat av Link127
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Få se nu klarat forbidden woods...

Då ska du nog till greatfish isle om du har klarat templet på dragon roost island. När du kommer till greatfish isle är ön helt förstörd. Åk till windfall och gå in bakvägen till bomb-shop. Nu tror jag du får bomber. Åk till outset island (Din hemö) och åk till typ baksidan. Där ska du bli infångad av en virvelström. Använd bomber och skjut sönder väggen. Nu kommer du in i en hemlig grotta dår du får en ny pärla av nån stor fiskgud.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det nån som vet vad jag ska göra?! Läs vad jag skrivit och svara! :unsure:

Om du inte hittar Great Fish Isle är det bara att titta på sea chart! King of Red Lions har märkt ut det åt dig! Andra öar som ligger på vägen dit är det ju bara att strunta i. Eller så kan du gå i land och se vad som finns där; det är ju bara att fortsätta till Great Fish Isle när du är färdig.

 

Han som sa "Get your hands off me" var dörren du försökte öppna. Ingen blev rånad. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...