0013 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 nej det gör jag inte den är 2 lr mer.... xbox och gc är typ ett år gamla... ifall han nu redan har bestämt sig fattar jag inte varför ni tjafsar..... eftersom nu alla har olika smak så spelar det ingen roll hur bra man säger att ens konoll är och hur dålig nån annans är... jag säger at GC är bäst nån annan säger ps2 och en treedje säger xbox... vilken som är bäst går inte att säga ;) >_____>bestämm dig.. nyss var det två... sen sa jag att du underdrev sen sa du att du inte gjorde det Sen sa du 2 lr mer!!! >________> BESTÄM DIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 gamecube och kexbox är ju 2 år gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 ;) köp itne PS2 antingen x-box lr GC! foinns mikt bra spel till båda men nintedos gc har mer varationa av skräck,rollspel,simularor, äventur,party och sport men deom har ju inte halo och fable mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 ;) köp itne PS2 antingen x-box lr GC! foinns mikt bra spel till båda men nintedos gc har mer varationa av skräck,rollspel,simularor, äventur,party och sport men deom har ju inte halo och fable mm men dom har...................]\/[etroid prime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 ;) köp itne PS2 antingen x-box lr GC! foinns mikt bra spel till båda men nintedos gc har mer varationa av skräck,rollspel,simularor, äventur,party och sport men deom har ju inte halo och fable mm Pfffff Ps2 har mer skräck en Gamecube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 gamecube e ju värsta barnkonsollen (vissa spel iaf..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 KexBox med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 säg ett enda barnsligt spel till xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 bra sagt boiuthh!!... säger man det till xbox så hittar man inte många...MEN... säger man d till gamecube..ja då blir det ju inte LITE!! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (redigerat) jag vet.. jag är bäst.. Redigerat 15 November 2004 av Boiuthh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 du menar näst bäst... alla vet att JAG är bäst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 säg ett enda barnsligt spel till xbox tycker du Digimon Rumble Arena 2 låter barnsligt nog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.