Hoppa till innehåll

Vad Ska Jah Köpa,ps2 Ir Xbox


Gäst Red_fox

Rekommendera inlägg

  • Svar 270
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

kan slå på dig <_<

 

och vem är den där biotuhh som du pratar om?

syftade på dig men blandade ihop två tecken....

jag fattar fortfarande inte att ni inte fattat att ingen kommer ändra sig pga. vad ni säger...

red_fox: kan hålla med om att n64 kontrollen bar belvämare MEN den hade en stor miss, fjädern som skulle räta upp control stick:en slets ut efter några år

nånting som N fixade när det gjorde gc kontrollen.

måste säga att xbox kontrollen faktiskt är ganska skön men fattar inte meningen med den vita och svarta knapparna på den?

ps kontrollerna är en stor miss :cry: man får ont i händerna av dem och det är alldeles för många knappar...på en alldeles för liten yta...

gc kontrollen slår allt utom n64, ja jag vet ni kommer inte hålla med men jag säger det ivarjefall :rambo:

bra placering på knappar och på rätt ställen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(shacti @ 19/11-2004 16:36:54)

kan slå på dig <_<

 

och vem är den där biotuhh som du pratar om?

syftade på dig men blandade ihop två tecken....

jag fattar fortfarande inte att ni inte fattat att ingen kommer ändra sig pga. vad ni säger...

red_fox: kan hålla med om att n64 kontrollen bar belvämare MEN den hade en stor miss, fjädern som skulle räta upp control stick:en slets ut efter några år

nånting som N fixade när det gjorde gc kontrollen.

måste säga att xbox kontrollen faktiskt är ganska skön men fattar inte meningen med den vita och svarta knapparna på den?

ps kontrollerna är en stor miss :cry: man får ont i händerna av dem och det är alldeles för många knappar...på en alldeles för liten yta...

gc kontrollen slår allt utom n64, ja jag vet ni kommer inte hålla med men jag säger det ivarjefall :rambo:

bra placering på knappar och på rätt ställen

kan hålla med dig om ganska mycket.. dock att gc-kontrollen är bäst, det tycker inte jag utan xbox-kontrollen tar den.. och den svarta + vita knappen används ganska ofta..

1.Xbox-Kontrollen

2.N64-Kontrollen

3.GC-kontrollen

4.PS2/PS-Kontrollen´

5. ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...