shacti Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 ja.. det mesta menar man inte allt! tänk efter lite.. och spelkänsla kanske har en hel del med grafiken att göra! ljudet är viktigast...provat och se en film utan ljudplötsligt blir alien inte ett dugg läskig :lol: eller halo/metroid prime utan ljud riktigt roligt... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 ok men då kan väl du sitta och spela ett 2d med 1 pixel spel med ljud då !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 Då behöver han ju bara spela ps2... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 hahahaha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 ok men då kan väl du sitta och spela ett 2d med 1 pixel spel med ljud då !! det var inte det jag menade men ljudet är stämningen...man tänker inte på det bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 ps2 är lugnt bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 men det e klart att ljudet bidrar till stämningen men jag skulle nog säga att grafiken bidrar med mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 man kan väl säga att ett spel måste ha både och för att vara bra :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 ja.. men jag skulle nog säga att det är 70/30.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Och jag säger att Storyn är i stort sätt allt. Kom igen, vi slutade med bilderböcker när vi gick ut lågstadiet., och vem lyssnar till musik när man läser? Och när jag är inne i en bok så kommer stämmningen automatiskt. Storyn är allt, och såklart spelglädjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 du ska självklart köpa xbox!det kanske är lite dyrarae men det är det värt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 men storyn hör inte till i vår diskussion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.