XezoN Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Nån som har sett nån bugg på San Andreas ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Japp, jag ställde min motorcykel utanför burger shot, jag gick in i burger shot för att äta, när jag skulle ut, så dampade spelet loss.. Burger shot försvann, och jag stod på vanlig mark, där burger shot var innan, och det var som osynliga väggar, så jag kunde inte gå därifrån, då hade jag även gjort väldigt många uppdrag utan att spara, så de sved riktigt rejält att stänga av konsollen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 dt va nog hårt för dig... dör mig e dt bara trög nån gång, men liknande har inte hänt med mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smoke Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 mitt spel har hackad upp sig en gång men jag sparar efter varje uppdrag men då fastnade spelet sig och jag fick stänga av ps2:an :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 men dt gö ju inget om du hade sparat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg