ullbergan Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 hur gör man en lätt tower defens bana med typ bara 5 våger och fom ska bara springa rakt fram? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 det är jäkligt komplicerat.. om jag skulle vart du skulle jag nog joina en istället eller creata! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag vill ju göra en. man kanske kan söga på google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag vet inget om TD, men jag har gjort lite av en Cutscene faktiskt, som jag ska lägga upp här snart, så ni kan bedömma den, om den är rolig eller inte. :) B) :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Snygg avatar might:P För att göra en TD så kommer du att behöva en massa triggers, men det finns ett bra forum. http://www.wc3campaigns.com/forumhome.php? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 jag vet det har gjort en dålig triger på starcraft men det är så mycket mera triggers i wc3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Men kolla trigger forumet i länken jag gav dig då? Finns ingen tråd om det är det ju bara att posta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 (redigerat) Tack, Ozoon!:P Jag kan inte precis det där med triggers egentligen, men jag fattar hur man skapar gubbar frn ignenstans. Och hur man får gubbar att röra sig åt nåt annat håll. Förresten, kolla min Cutscene, Fight!, men tro inte alltför mycket om den, den är inte redigt klar än. Fight___kopia__5.w3x Redigerat 23 November 2004 av Might Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 23 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 funkar ju inte ska man öpna den med wc3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Man kan bara öppna den med expen. Annars går det såklart inte. Jag ska göra en cutscene till, som antagligen kommer bli bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 23 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 OK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Might Skrivet 25 November 2004 Rapport Dela Skrivet 25 November 2004 Är det nån som har laddat ner och kollat på min cutscene? Isåfall, kommentera gärna, och säg sanningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg